"Birbirlerine görüntüleri bu büyük koleksiyonları maç nasıl bir meydan okumaydı," Samir Agarwal, Bilgisayar Görme Uluslararası Konferansı Ekim ayında sunuluyor bilgisayar bilimi ve mühendisliği ve kağıt baş yazarı bir UW oyunculuk asistan profesör söyledi Kyoto, Japonya. Şimdiye kadar, o "biz elimizi alabilir ve daha sonra bazı, bu pek fotoğrafları kullanarak bir rekonstrüksiyon sonsuza alacağını tüm donanım olsaydı bile" dedi. Microsoft'un ücretsiz aracını kullanarak bu okuyucular Photosynth yeni algoritma çok daha yavaş olduğu Fotoğraf Turizm olarak bilinen takımın daha önceki fotoğraf dikiş teknolojisi, bazı tanıyabilir. "Photosynth ve Foto Turizm, biz temelde bireysel işaretlerini yeniden. Burada tüm şehirleri yeniden çalışıyoruz," diye UW doktora çalışması olarak Fotoğraf Turizmi geliştirdi ve şimdi Cornell Üniversitesi'nde yardımcı doçent olarak yazarlarından Nuh Snavely dedi.
Yeni geliştirilen kod önceki sürümüne göre daha fazla 100 kat daha hızlı çalışıyor. İlk bu parçaların üzerinde yoğunlaşmaktadır sonra olası eşleşmeleri kurar ve. kodu da birçok bilgisayarda aynı anda çalıştırabilirsiniz, hatta internet üzerinden bağlanan uzak sunuculardaki sağlayan paralel işlem teknikleri kullanır. Paralel işleme bir bütün şehirler için uyumlu gereken fotoğraf yüzbinlerce dikkate projeye hayati önem taşımaktadır. Fotoğraf Turizm yazılımın önceki sürümleri kümesindeki her fotoğrafa her fotoğrafı eşleşti. Ama görüntülerin sayısı gibi fotoğraf sayısının karesi ile artan maçlar patlar sayısını artırır. 250.000 görüntü kümesi sürecine 500 bilgisayarlar için en az bir yıl alacağını, Agarwal söyledi. Bir milyon fotoğraflar on yıldan fazla alacaktı. "Bir şehir yeniden birkaç ay sürdü, o sadece Roma bina hakkında olurdu," UW bilgisayar bilimleri profesörü Steve Seitz dedi. "Ama bir gün bir zaman çizelgesi üzerinde size yöntemli tüm şehirlerde geçiyor başlar ve bunların modelleri oluşturmaya başlayabilirsiniz." Yazılım yerine elle bunu yapmanın, otomatik olarak video oyunları için şehirler inşa olabilir. Aynı zamanda kentlerin dijital korunması için mimaride kullanılan veya çevrimiçi 3-D haritalar ile entegre olabilir, Seitz dedi.
Roma'da yanı sıra, ekip 350 bilgisayarların bir küme kullanarak daha kısa 23 saat içinde 60.000 görüntülerin işlenmesi, Hırvatistan'ın Dubrovnik kıyı kenti yeniden ve Venedik, İtalya, 65 saat içinde işleme 250.000 görüntü 500 bilgisayarların bir küme kullanarak. Araştırma Ulusal Bilim Vakfı, Deniz Araştırma Ofisi ve SPAWAR laboratuarında, Microsoft Research ve Google tarafından desteklenmiştir.
veri seti etiketlerinin Roma 'ya da' Roman 'ile ilişkili Flickr.com 150.000 resimlerden oluşmaktadır. Eşleştirme ve yeniden 496 işlem çekirdeği ile bir kümede 21 saatlik toplam aldı. Bundan sonra, görüntüler Roma şehrinde önemli noktalara gelen grupların bir dizi halinde örgütlendiler. Bu kümelerden arasında Colosseum, Aziz Petrus Bazilikası, Trevi Çeşmesi ve Pantheon vardır. UW topluluk fotoğraf koleksiyonları kullanılarak bir avantajı bu fotoğraflar alınır yerden görünüm noktalarının zengin bir çeşitlilik olduğunu söyledi. Örneğin, Aziz Petrus Bazilikası'nın iç yeniden hızlı 3 boyutlu görebilmek. görüntü üzerinde üçgenler görüntüleri ele geçirildi yerden betimliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder