Jaguar güvenlik sistemleri alüminyum kullanımıyla ilgili markanın vurgu vitrin dört kapılı lüks sedan ikinci nesil kullanılarak prim otomobil ile, bu hafta 2015 New York Uluslararası Auto Show'da 2016 XF girmiştir. Araba yılın sonunda başlattığında, Jaguar tüm mevcut ve gelecekteki modelleri modelleri hafif alüminyum inşaat yer alacak diyor.
Dışarıdan, 2016 Jaguar XF basit bir evrim gibi görünüyor önceki nesil . Biraz daha şık olduğunu ve güç şişkinliği dışarı LED farlar ve dengelerin dikkat çekmek önünde bazı güzel çizgilere sahip, ama bütün Jaguar daha akıcı, coupé-benzeri profili ile bir XF üreten başarmıştır. Şirkete göre, arka ve dört tekerlekten çekiş, hem gelir XF, daha uzun bir dingil mesafesine sahip olan ön tekerlekler üzerinde havayı kanalize etmek ön tampon delikleri daha aerodinamik sayesinde, ve çatı ve kaput için tasarlanmıştır azaltılmış sürükleyin. Buna ek olarak, ön uç daha iyi hava akışı için daha dik ve kısa ön çıkıntısı var.
Ama 2016 Jaguar XF gerçek vurgulamak styling ve mine altında olduğunu. XF ile Jaguar önceki modele kıyasla 265 lb (120 kg) ağırlık tasarrufu sonucu alüminyum konstrüksiyon, üzerinde daha büyük bir vurgu doğru ilerliyor. Iki aşamalı bir çerçeveleme işlemi kullanılarak oluşturulmuş, alüminyum yoğun inşaat ön uç taşıyıcı ve çapraz otomobil ışın için gelişmiş yüksek mukavemetli çelikler ve magnezyum alaşımları ile birleştirilir. Jaguar vücut taraf yüksek mukavemetli 6000 serisi alaşımlı tek parça alüminyum Pressings yapılmış ve 13,2 £ (6 kg) altında tartmak söylüyor. Bu onlara selefi daha yüzde 28 katı hale getirir ve katılır ortadan kaldırmaktadır. Araba boyunca, alüminyum alaşımları, kendini delici perçinler ve yapısal yapıştırıcılar performansını arttırmak ve alüminyum da kaput ve kanatları kullanılır.
Yolcu kabininde daha sertlik ve kararlılık için, arka boyuna üyeleri ve B-sütunu takviyeler ultra yüksek mukavemetli sıcak şekillendirilmiş bor çelikten imal edilmiştir. Bu arada, ses yalıtımı özel bir ısı genişleyen köpük ile birlikte yeni bir analiz tekniği kullanılarak geliştirildi. XF 340 veya 380 bhp vites ve flappy kürekler ile bir 8 vitesli ZF şanzıman ile desteklenen (253-283 kW) birimleri ya mevcut ikiz girdap supercharger bir dört-valf doğrudan enjeksiyonlu kompresörlü 3-litre V6 ile birlikte geliyor. dört tekerlekten çekiş versiyonu bir zincir sürücü yoluyla ön aks tork aktarılır bir çok plakalı debriyaj ıslak vardır. Aynı zamanda otomatik olarak geçerli yol koşulları direksiyon, gaz kelebeğinin, iletimi ve stabilite kontrol sistemleri ayarlayan Adaptive Yüzey Tepki (ADSR) sistemini kullanır. Birlikte tüm bu koyun ve XF saygın 5.3 saniyede 62 mil (100 km / h) için 0 yapar ve 155 mph (250 km / h) bir elektronik olarak sınırlı hıza sahiptir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder