Yeni Kamera Sistemi Lenler

Yeni Kamera Sistemi Lenler
Yeni Kamera Sistemi Lenler

27 Temmuz 2015 Pazartesi

Audi R8 LMS güvenlik sistemleri

Yepyeni Audi R8 güvenlik sistemleri sadece birkaç hafta için dışarı oldu, ama Ingolstadt mühendisleri zaten GT3 yarış haline döndü. R8 LMS R8 yarışçı 2016 yılında tanıtılacak ayarlanmış yeni GT3 güvenlik standartlarına uygun, ama çok daha hafif Le Mans prototipleri için çarpışma testi gereksinimlerini karşılar sadece.

Bunu başarmak için, Audi otomobilin ön çarpışma yapısı değiştirilmiş ve arka yapısı, karbon fiber takviyeli polimer (CFRP) kullandı. LMS 'güvenlik paketi büyük bir bölümü daha sertlik için kasaya doğrudan bağlı ve araba bir kaza halinde kolayca sağlık görevlileri tarafından çatı üzerinden ulaşılabilir

Audi Koruma Seat PS 1, bir - den uyarlanan bir sistem DTM touring otomobil. Bu ekstra güvenlik ekipmanları ile birlikte geliyor ağırlığına rağmen, yeni R8 LMS giden araba daha 25 kg (55 lb) daha hafiftir. Bu otomobilin spaceframe alüminyumun kullanımı ve aynı zamanda yapısal katılık içinde yüzde 39 artışa katkıda yapısal güçlendirme, CFRP için kullanımı sayesinde.

R8 LMS Açılması 430 kW (585 hp) güç üreten yol gidiyor R8 '5.2 litrelik V10, bir hafif değiştirilmiş bir versiyonu. Bu standart otomobilin motorunun aynı montaj hattı inşa, ve Audi 20,000 km (12.427 mil) onun yeniden planlanmış aralıklarla yarış standartları belirleyen iddia edilmektedir. Altı-ileri şanzıman değiştirir birim daha belirgin hafif olması geliştirilmiştir ise yeni R8 LMS paketinin bir parçası olarak, Audi, özellikle yarış için tasarlanmış lades kemiği ile araba donatılmış bulunmaktadır.

Audi ayrıca motor yönetimi, çekiş kontrolü ve vites haritalama önemser yeni bir MS 6.4 sistemi ile eski otomobilin elektronik sistemini yerini aldı. (Geleneksel sigorta kutusu yerine geçer) güç kutusu bireysel yükleri ve senaryolar tanımlamak mümkün iken sistemin işlemci, giden araba daha hızlı tepkiler sağlar. Arka kanat daha etkin çalışması için izin veren bir peşin - Motor ve elektronik yükseltmeleri yanı sıra, yeni LMS tam astarlı undertray ve entegre arka difüzör ile donatılmış ilk R8. Sıcak koşullarda daha etkili soğutma kolaylaştırmak için LMS 'hava debisi ve radyatör soğutma alanı yüzde 10 oranında artmıştır,

Ve kokpit taze hava sirkülasyonu giden arabanın üzerinde geliştirilmiştir. geliştirir ve yarış arabaları monte GmbH quattro, müşteri siparişleri almaya başlayacak iken yeni R8 LMS, Nürburgring (Mayıs 16/17) de ve Spa (Temmuz 25/26) 24 saat yarışlarında yarışacak Yılın ikinci yarısı. İkinci nesil ilk modelleri 2015 yılı sonunda teslim edilecek ayarlanır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder