Onun tüm elektrik ile i3 çok daha büyük - Kentsel otomobil 2013 yılında yol isabet BMW şimdi daha büyük oluyor. Bavyera otomotiv devi sadece bir yıllık pilot projenin, 40 tonluk (36 ton) bir parçası olarak tüm elektrikli tahrik kamyonu yıl ortasında Münih kamu yollarda teslimatlar yapmaya başlamak duyurdu.
Garip bir şekilde, kamyon şirketleri ve kamyon üreticileri çevre teknolojisi öncü bulunmaktadır. Tabii, büyük, yavaş hareket eden şeyler trafiği, ya da Amazon satın kapıda biter hangi taşınmasını tutan olarak onları düşünüyorum, ama kamyon inşa insanlar ve kamyonlar kullanan insanlar görünüşte hakkında tıpkı endişe Ortalama granola-munching çevre aktivisti olarak yakıt verimliliği ve düşürücü kirliliği.
Bir kişi maliyetleri büyük kamyon şirketleri için endişe ve geliştirilmiş verimlilik harika yarar olacaktır alanların aynı zamanda bir ikisi olacak bu yakıt gerçekleştirmek için çok uzun ya da zor düşünmek zorunda değildir. Bu. Yeni bir kavram değildir avistar 2008 yılında geri hibrid tahrik kamyon yuvarlandı ve Fuso bir yürütüyor ağır melez Coca-Cola kullanıyor iken, 2011 yılından itibaren 120 Eaton dizel-elektrik hibrid kamyon 2008'den bile Volvo beri Bir ile, hareket üzerinde olan dizel-elektrik hibrid kamyon o dünyanın en hızlı olduğunu iddia ediyor.
BMW girin. Öncelikle yüksek performanslı motosikletler ve salonlar üreticisi olarak anılmasına karşın, BMW çevreye duyarlı hibrit motorlu araçlar dünyasına hiç de yabancı değil, zaten serbest olan I8 onun yakındaki göstererek son zamanlarda ve X5 xDrive40e hibrit SUV . Ama ne BMW sadece açıkladı normal teklifleri kaldırıldı dünyalar olduğunu. BMW halka açık yollarda malları taşımak için bir elektrik yarı kamyon kullanmak için Almanya'da BMW ilk otomobil üreticisi yapma, kurmak ve tüm elektrik kamyonu bu yaz 40 ton kullanmak için bir Alman lojistik şirketi, SCHERM Grubu ile işbirliği yapmaktadır .
Kamyon neredeyse 2 km (yaklaşık 1.2 mil) SCHERM arasında tek yönlü bir mesafe kapsayan just-in-time malzeme taşınması için kullanılabilir böylece BMW yol kullanımı için lisanslı olan Terberg Tipi YT202-EV 4x2 dayanmaktadır Grup tesisleri ve Münih'teki BMW Tesisi - bir gezi sekiz kez bir gün yapması beklenmektedir. Tabii, sadece 16 tıklama bir gün, ama bir yerde başlamak lazım ve bu konuştuğumuz ciddi kaldırma değil, ışık paketi çalışır. Tüm elektrik drivetrain sayesinde, BMW kamyon, sessiz CO2 ücretsiz ve etkili hiçbir parçacık kirliliği oluşturur. Bunun normal bir dizel kamyon karşılaştıracak olursak, neredeyse gülünç iyi. Yeni elektrikli kamyon 11.8 ton (10,7 ton) yılda daha az CO2 üretecektir. Bundan sonra BMW 320d dizel sedan tarafından söndürüldü CO2 miktarı var , üç dünyanın etrafını gezileri. BMW ve SCHERM Hem bu bir yıllık pilot projede altı rakam miktarda yatırım yapıyor. Büyük kamyon günlük sürüş koşullarda kendini ispat ettiği takdirde, her iki eşin de projeyi genişletmek istiyoruz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder